Tuesday, July 14, 2009

轉載【一些手工網址】

不知道你們會不會有這樣的感覺,每當看到手工網址時都會興奮,期待會不會在裡面找到自己喜歡的手作資料、教程甚至是別人的手作心得?
I wonder if u guys will feel exhilarated when u find some sites about crafting.. (especially when there's a dozen of tutorials..!)
Yea i'm the sort of person who will keep my eyes glued on the monitor under such circumstance..
I'm simply obssessed with crafting i think..

我就是這種人…每次看到別人分享手作網址,或是自己無意間發現了個好網站,都會興奮好久,眼睛一直黏在電腦螢幕前,恨不得一天多加24個小時讓我把整個網站的內容都翻完。
我同時也很感恩那些把這些辛苦搜尋得來的網址、資料放上來讓大家分享的朋友,謝謝他們不吝惜這些資料,讓大家有機會可以互相交流,要知道不是每個人找到了有用的資料都有義務跟你分享的。
所以我一發現有用的網址都會想要跟大家分享,也算是回饋那些分享資料給我的朋友,你幫幫我,我幫幫你;你給我一點資料,我給你一點資料,加起來就是很多很多點^^
Not forget too, thousand thanks to those share webbies related to crafting.
Sharing is important but they actually are not obliged to share their information or tutorials to us.
Thus, i really much appreciate their efforts to share informations bout crafting to all. And i feel like sharing their things with u guys too..
Every a little makes a mickle.. Hopefully u find some useful information in the below websites..

下面是轉載自天蝎蝴蝶的手作空間別把愛情當演習的手工博客的一些手工網址。

韓國的手工博客 Craft blogs in Korea

一些不織布的日本網址 Felting in Japan
一些特別推薦的網 Specially recommended's sites

DIY手工教程大全
http://www.diy114.cn/content/view/1625/31/1/5/

日韓手工網站 Craft sites in Japan and Korea
喜歡我的分享的話請多多留言^.^
Please kindly leave your comments if u find this post is useful (^-^)

1 comment: