Sunday, June 14, 2009

手刻印章 Seal Engraving


哇哈哈,我終於要擁有自己的印章咯^^…
雖然還沒拿到不過還是很開心 O(∩_∩)O
(之前有人送過給我但是只是姓氏…)
等一等…先不要稱贊我~
這不是我刻的…
我長這么大只刻過橡皮章…而且還是刻的很難看不敢拿出來獻醜那一種…
所以啦~這怎么可能是我刻的~

……這是雅秀小姐刻的啦^^
有興趣的朋友可以到她的部落格了解詳情,
學生買的話她會算便宜些的~

記得我上個學期拿文字學抄《說文解字》時…
最頭痛就是寫(還是畫?!)這個篆體…
虧她還能越刻越爽 o(╯□╰)o
真是佩服~~~


This is the seal engraved by kasyoshi.
Super duper AWESOME huh?!
Really admire her skill in seal engraving...
It seems sooo tough for me even carving a RUBBER (╯﹏╰)
By the way i do love carving rubber stamp!!!
Would like to pick up seal engraving too..
but only if i have the time and $$$... what a poor little creature i am..
how much i wish that i have time for crafting...!!!

Oopsss.. no more grumbling...
i gotta hand in a novel by this friday.
wish me a good luck that inspiration will come and knock my door...


No comments:

Post a Comment