Tuesday, August 31, 2010

Rhapsody創意市集


果然被安老師講中…陳旭年文化街人潮并不多
所以我的生意沒有很好 /.\
來擺攤的人也不多。十根手指頭應該數得完…
Okay. I cant deny dat my lecturer's word was right. There were really not much ppl come to JALAN TAN HIOK NEE, not to speak the creative market. Business was bad and i din sell out much stuffs.

I seldom had chance to take pictures of other stalls. Here are some pictures i took.
手繪帆布鞋 Hand painted canvas shoes

有我喜歡的櫻桃耶 My favourite cherries ❤.❤

我大概十年也學不來的鉤織
crochet stuffs by Vyona
IREEN的攤子。皮箱好帥。
Ireen's stall. At the sight of the suitcase i started to drool (¯﹃¯)
It's just simple and cool!


Suitcases again!
身上沒帶多少錢,只買了這對鉤織耳環
I bought this crochet earrings from vyona

還有我搭檔Jenny製作的書籤。
我愛死這石頭,Jenny說它叫土耳其石。
and this bookmark from my partner, Jenny.
Love at first sight of the turquoise stone.

然後我發現我忘了拍我自己的攤子。
不知道朋友有沒有拍到 >.<
謝謝嘉穎、汶锝、維宏陪我去擺攤(有壯膽的效果)
謝謝秋憶贊助我擺攤的費用 =]
UNFORTUNATELY i forgot to take picture for my own stall =[
Thanks those friends who accompanied me in the creative market especially chiew yee who sponsored me the stall's fee. She was unwell on that day yet she still came with her sista to support me. Feel so great to have u guys by my side =]

5 comments:

  1. 那天我特地去看大家的手作摊位~
    真的很少人~我还以为我走错位子了~
    不过,因为一开始这里并没许多人知道创意市集~
    所以希望新山有人可以带动创意市集起来~
    你要加油哦~
    你的作品都很不错!

    ReplyDelete
  2. 哈哈你沒出來和我“相認”!
    PS:文化街那裡的人潮本來就不多啦~

    ReplyDelete
  3. 有没有生意是其次,最重要是过程,从中学习。万事起头难,终有一天会有人欣赏你的手作品,加油啊!

    ReplyDelete
  4. 恩是啊。第一次擺攤很好玩 =]

    ReplyDelete
  5. 啊﹐原來你有擺攤~~好久沒有來你blog看你呢~
    我最近沒有做作品了....因為太花錢了要節省一些了.../_\

    ReplyDelete